недеља, 03. новембар 2013.

Трновит је пут до звезда...

Од свих задатака, који су били лакши и тежи, издвојила бих осмишљавање припреме за час по ревидираној Блумовој таксономији. Тај задатак ми се јако допао и један је од ретких који ми је одмах прихваћен, па сам на њега најпоноснија.
Дуго сам размишљала шта да искористим од веб алата, али кад сам "ушла" у Хром продавницу идеје су почеле да се нижу. Све је то сада требало уклопити и ускладити, осмислити и повезати у логичке целине, да буде у складу са узрастом ученика и да код њих иницира развој различтих интелигенција.
Урађен задатак планирам да користим у настави и надам се да ћу моћи више часова да организујем да ученици активно учествују и користе веб алате.
Дисекција рибе

Семинар ГАзГГ бих препоручила свима који желе да прошире своја знања из ИКТ,  посебно старијим колегама који мисле да ово не могу да науче.