недеља, 3. новембар 2013.

Трновит је пут до звезда...

Од свих задатака, који су били лакши и тежи, издвојила бих осмишљавање припреме за час по ревидираној Блумовој таксономији. Тај задатак ми се јако допао и један је од ретких који ми је одмах прихваћен, па сам на њега најпоноснија.
Дуго сам размишљала шта да искористим од веб алата, али кад сам "ушла" у Хром продавницу идеје су почеле да се нижу. Све је то сада требало уклопити и ускладити, осмислити и повезати у логичке целине, да буде у складу са узрастом ученика и да код њих иницира развој различтих интелигенција.
Урађен задатак планирам да користим у настави и надам се да ћу моћи више часова да организујем да ученици активно учествују и користе веб алате.
Дисекција рибе

Семинар ГАзГГ бих препоручила свима који желе да прошире своја знања из ИКТ,  посебно старијим колегама који мисле да ово не могу да науче.

Нема коментара:

Постави коментар