петак, 2. март 2018.

Анализирам, дакле напредујем!

   Семинар ми је донео нова сазнања и умења. Рад у Гугл алатима ми је омогућио да спознам КАКО, ГДЕ и КАДА да искористим та знања и вештине, али откривање и учење ми тек предстоје након ове обуке.
   У веб - продавници сам открила неколико занимљивих и корисних алата и апликација. Посебно ми се свидела апликација Флет (Flat for Education) намењена компоновању у школама. Једна од тема Музичке културе у 4. разреду основне школе је Музичко стваралаштво. Ученици на часовима стварају, а између осталог компонују једноставне мелодијске вежбе. Тако је настала идеја КАКО да искористим Флет алат, а знала сам и ЗАШТО - да код ученика подстакнем највиши когнитивни процес -  креацију. После КАКО и ЗАШТО, почела сам да стварам задатак за ученике. Гуглов текстуални документ сам повезала са Флет алатом. У текстуалном документу је ученицима дат задатак да креирају мелодијски запис у Флет алату. Задатак Буди и ти композитор може се погледати овде. Алат нуди разноврсне могућности, од избора инструмената, врсте такта и нотних вредности, до сложенијих, попут избора ритмичке и вокалне пратње, врсте динамике и темпа. Креирани садржај се може одслушати, снимити или одштампати. Након објављивања , композицију могу видети и слушати и други корисници. На овај начин ученици би могли да чују и вреднују композиције својих другова из одељења. Симулирајући ученика, креирала сам музички садржај у Флет алату, а моја креација се може видети и одслушати на следећем линку: https://goo.gl/mZgfUS.
     Издвојила сам овај рад јер сматрам да је добар, на најбољи начин сам искористила веб - алат како бих код ученика подстакла најсложеније когнитивне процесе.
     Програм обуке бих препоручила колегама који су свесни да су дигитална знања и вештине једини начин да се одговори на изазове дигиталне културе. Тако "наоружани" моћи ћемо успешно да задовољимо потребе сајбер генерација у нашим школама, и да на прави начин развијамо њихова знања.

Нема коментара:

Постави коментар