петак, 21. јун 2013.

Некреативан коментар


1. Moj следећи корак након програма обуке јесте да почнем са дорађивањем и ажурирањем свог портфолија и блога. Такође, покушаћу да у што већој мери укључим колеге у својој школи у он-лајн размену искустава и информација: на првој седници наставничког већа приказаћу колегама шта сам урадила у оквиру семинара, те ћу им предложити да и сами прођу кроз семинар како би стекли потребне вештине за креирење, на пример, блога или сајта. Након тога, надам се, сви ћемо боље комуницирати и ширити комуникацију са другим школама и колегама. 

2. Искрено, семинар ми је био веома напоран, упркос задовољству због научених ствари и стечених вештина. Мислим да би сваки модул требало да представља семинар за себе, овако, уз превише нових информацијама (ја сам притом имала и случај очеве тешке болести, притом сам и на докторским студијама), уз све ове захтеве, плашим се да сам преко неких ствари, због брзине да постигнем све, прешла мало површније. Дакле, да закључим, мислим да је требало да захтеви буду распоређени на дужи временски период како би могло да се ради темељније и са мањим временским оптерећењем у вези рокова.

Нема коментара:

Постави коментар