понедељак, 17. јун 2013.

Анализа

Како и зашто


Од наредна два захтева први је обавезан за све полазнике, а други ако желите.
  • Изаберите један свој рад током програма обуке, поставите линк до њега или га уградите ако можете (ембед-код). Обавезно опишите како сте га радили и образложите зашто сте њега одабрали. То може бити и  коментар, односно изношење искуства, става, који је био део неког задатка, а може бити и практичан рад у одређеном алату. 
  • Коме бисте програм обуке препоручили, а коме не бисте никада? Генерализујте, не именујте и не наводите конкретне појединце, него типове колега по начину рада, односу према стручном усавршавању и слично.
Када напишете пост, изаберите ознаку Анализа. Свом посту дајте наслов какав желите, најважније је да не промашите ознаку.

2 коментара:

  1. Драга Катарина,

    С обзиром на то да сам ја била једна од оних која је коментарисала тај Ваш рад, и да се ту прича завршила, радује ме што сте одлучили да управо овај задатак анализирате. Ја сам такође помињала, али под другом ознаком, да сам највише времена уложила у израду овог задатка. На жалост, или на срећу, нисам потражила ничију помоћ па сам направила пар грешака које су ме страшно болеле, након читања Вашег задатка. Предато решење ипак нисам мењала јер ми је ментор сугерисао да то оставим другим полазницима да уоче.
    Разлог због ког нико није реаговао на те недостатке налазим управо у Вашем посту, а то је да нас рутина рада у образовању понекад (а можда и врло често) доводи у ситуацију да се не удубљујемо превише у оно што радимо.

    Задатак који наводите је у мом случају представљао модел, на основу ког сам уочила своје грешке. Једна од њих је и сврставање задатака у категорију метакогнитивних, а заправо је формулисан тако да се пре може сврстати у концептуалне.

    И на самом крају поменула бих још једном, да је могућност сарадње/комуникације у оквиру овог задатка допринела томе, да своје грешке уочим на основу Вашег доброг примера.

    ОдговориИзбриши