недеља, 23. јун 2013.

Крај путовања... памћење

Бенџамин Блум (1913-1999) је био амерички психолог који је редефинисао процес учења и усвајања знања кроз памћење, разумевање, примена, анализа/синтеза, евалуација и креација.
Памћење:
  • подсетила сам се како се креира Џи-мејл налог, можда ћу некоме некада показати и објаснити; успеала сам да направим групу и укључим контакте полазника модула у групу; проверавала шта одређене функиције у мејлу значе или на Гугл диску
  • препознала и упамтила како да се пријавим и укључим на различите сервисе (као што су Класбеџ или Marqueed  или Youtube)
  • подсетила се и показала како се користе различити Гугл алати (цртање, табеле, писање и претраживање)
  • читала сам и тумачила сам лекције било у „писаном“, шематском, цртаном или видео запису
  • размишљала сам о задацима из лекција сва три модула
  • подсетила сам се на Гарднерову вишеструку интелигенцију и Блумову таксономију
  • подсетила сам се на правилно писање и обраћање модераторима и колегиницама (углавном) са семинара у порукама, форуму и коментарима
  • упамтила сам да језик обраћања треба да буде афирмативан, анлитички колико је то могуће (од наших способности), критички са елементима побољшања, ако сматрамо да је задовољена форма, а не и суштина датог нам задатка.
  • упамтила сам да иако имамо и латиницу, нека мало више предности дајемо ћирилици

Нема коментара:

Постави коментар