среда, 26. јун 2013.

Задовољна сам :)

Размишљала сам који задатак са овог семинара бих одабрала за анализу и определила сам се за електронски портфолио. Мада сам и раније чула за портфолио нисам имала јасну представу шта он треба да представља. Мислила сам да је то збирка мојих одабраних радова којима бих представила свој рад. На овом семинару сам сазнала да то није баш тако, већ да је најважнија рефлексија. Она приказује како је нови семинар, начин рада, нека промена или активност унапредила мој процес наставе или шта бих требала да урадим да бих то постигла. Слично простору на крају припреме, „Запажања са часа“, где у пар реченица уносимо примедбу о томе шта је на часу било добро а шта би требало променити. На овом семинару научила сам како да креирам и уређујем сајт који представља мој портфолио, http://goo.gl/mXvWc. Овакав начин је веома ефикасан јер замењује велики број папира и цедеова. Коришћењем сајта све се може прегледно сложити и уредити а  посебно ми се допада могућност да су сва документа, било ког формата, веома лако доступна у сваком тренутку.

Нема коментара:

Постави коментар