петак, 28. јун 2013.

Портфолио

    Семинар гугл апликације за гугл генерације је најзанимлјивији који сам до сада похађала. Због тога што је примерен баш ономе чиме се бавим Похађала сам разне семинаре и углавном су били прилично не примењљиви за мене. Због тога ми се овај јако допао. 
обзиром да је већина ствари које смо овде обрадили за мене била новост тешко ми је да се одлучим шта да издвојим.
    На мене је највећи утисак и осећај да сам јако напредовала оставило креирање сајта и формирање структуре портфолиа.. Иако није прошло лако и без грешака, на крају сам веома задовољна.
   Упутство за креирање је веома јасно и прецизно. Као и остала упутства на семинару. Креирала сам сајт, ,комбиновала боје ,фонтове, изглед сајта, убацивала гаџете... На крају сам уз велику помоћ ментора направила сајт и структуру портфолија којом сам задовољна иако треба још много тога додати. Да ли делите моје мишљење процените након што погледате сајт овде.
Уживала сам док сам га радила и мислим да ће ми овошто сам научила користи у наредном периоду када смо у законској обавези да водимо портфолио.

   Овај програм обуке бих препоручила  колегама који улажу у свој професионални развој, који су креативни,иновативни и који би стечена знања примењивали у свом раду. Који се не стиде на признају да нешто не знају и да питају оне који знају. Не препоручујем семинар колегама којима су битни само бодови и који сваки напредак и промену доживљавају као атак на своји"савршеност".

Нема коментара:

Постави коментар