петак, 21. јун 2013.

Гуглове апликације у пракси

Прво што ћу употребити у пракси је Гуглов Градитељ приче и то на првим часовима нове школске године.

  1. Ђаци ће добити инструкције како да активирају ову апликацију.
  2. Конкретан задатак ће бити да напишу занимљиву, смешну, необичну... причу о једном догађају са летњег распуста.
  3. На часу ћемо приче прочитати, анализирати и гласати за најсмешнију, најзанимљивију, нај... 
Следеће што ћу употребити у пракси би била Гуглова Говорна нит и то чим завршимо претходни задатак.

  1. Ђаци ће добити инструкције како да приступе овој апликацији.
  2. Задатак ће бити да већ написану причу са летњег распуста презентују преко ове апликације.
  3. На часу ћемо приче преслушати, анализирати и гласати, али овога пута за најбољи изговор.
Затим планирам да активирам Јутјуб и Гугл документ и то по завршетку неке лекције, при чему ће прича бити у вези са обрађеном темом.

  1. Послаћу ђацима линк до неке недовршене, анимиране приче са Јутјуба.
  2. Ђаци треба да је одгледају и смисле завршетак.
  3. Завршетак треба да напишу у Гугл документу који ће бити подељен са њима.
  4. На часу ћемо да читамо завршетке, анализирамо и гласамо.
Треба смислити како наградити нај приче: оценом, неким поклоном, могућношћу да ђак који је написао нај причу(завршетак) зада следећи задатак?!

Ко би још могао да користи Гугл - услуге

Педагошко-психолошка служба би могла да користи ове услуге. Често се дешава да запослени, а и ђаци од ове службе добијају да попуњавају разне анкете, при чему се користи много папира, а анализира се ручно. Све би то могло елегантно да се одради преко Гугловог Упитника, при чему је анализа аутоматска и не троши се папир.