недеља, 30. јун 2013.

Форма за контакт


  • Од својих радова изабрала сам форму за контакт. Начин израде је био следећи: у Гугл диску преко дугмета Направи одабрала Упитник. У пољу за назив упитника уписала сам назив Контакт а затим сам додала питање у пољу где пише Наслов питања. Постоји падајући мени где може да се одабере Тип питања. Када се одреди тип питања селектујемо или не селектујемо квадратић Обавезно питање и на крају дугме Готово. За следеће питање кликнемо Додај ставку и поновимо исто.  Одлучила сам се за овај део задатка јер је креирање упитника, анкете или форме за контакт веома корисно знање. Форму за контакт поставила сам на свој блог и сајт. Форма може да се дизајнира по својој жељи и да се ембедује на начин како сам овде урадила.
  • Програм обуке препоручила бих колегама који се не плаше комплексних промена, који су отворени за сарадњу и који могу да се искрено поставе у улогу ученика. Сматрам да само таква група просветних радника може у потпуности да конзумира овај програм.

Нема коментара:

Постави коментар