петак, 21. јун 2013.

Шта даље?

Толико тога сам учила и научила на овом семинару да ни сада не могу да се начудим шта све нуди и може овај Гугл. Како сам ја мало лошији ђак најпре ћу све ово летос детаљно да поновим а од почетка школске године да почнем да примењујем. 
Прво ћу да комплетирам свој портфолио а затим када будем радила глобални оперативни план да у оквиру рада са ученицима на интернету, у петом разреду планирам рад на причи, програм за обраду звука а са осмацима формирање кругова и блог одељења. На првој седници стручног већа излагаћу о овом семинару и свима га препоручити.
Веома ми се допао задатак са ревидираном Блумовом таксономијом зато што је добро нас наставнике увек подсећати да облике и методе рада одабирамо према постављеним циљевима.
Желим да се захвалим модераторкама семинара на изузетној професионалности, посвећености, ангажованости и стрпљењу које су показале у раду са полазницима, нарочито са овим који спорије схватају, као што сам ја. 

Нема коментара:

Постави коментар