недеља, 23. јун 2013.

Евалуација- како, зашто, колико

Компетенције које ми је развио или оснажио програм обуке су следеће:

К2- Знања о когнитивном развоју ученика, о природи и стратегијама учења, К3- познавање и разумевање психичког, емоционалног и социјалног развоја ученика . К4- Развијање сарадничких способности.

Зашто сам одабрао овај програм обуке?
Прошле године сам био на електронском семинару "Комуникација и интеракција у савременој школи" са ког сам понео врло позитивне утиске, па сам одлучио да се пријавим на овај програм. Одговара ми овај начин рада, нарочито могућност да задатке радите у време и темпом који вам одговара (поштујући наравно дате рокове). Нека искуства са коришћељем Гуглових услуга сам већ имао, желео сам да их проширим и продубим.



Нема коментара:

Постави коментар