понедељак, 24. јун 2013.

Како даље?

Мој следећи корак након програма обуке ће бити детаљна израда портфолија.Ово планирам да урадим за време летњег распуста. Чини ми се да писање, ажурирање портфолија (нарочито кад ће то бити међу нашим обавезама од 2014.г.) уопште неће бити једноставан посао за нас, просветне раднике поред већ постојећих обавеза. Ова обука пуно ми значило, сад већ знам од прилике шта и како треба да се пише. Поред портфолија планирам да од наредне школске године уградим у моју наставу споменуте алате, да примењујем могућности Гугла и разноврсних апликација. У плану ми је још и дорађивање блога да олакшам учење мојим ђацима (пошто из информатике за гимназијалце тренутно не постоји адекватан уџбеник за трећу и за четврту годину, као нема одговарајућег уџбеника за ученике који похађају наставу из неких предмета на два језика - српко-енглеско одељење).


Мој предлог је да за трећи модул би требало планирати мало више времена. То је можда због тога што  најтежи, најзахтевнији задаци су се поклапали са задњим данима наставе и са оним данима када одељењске старешине имају огроман посао око администрације и око сведочанства. ( + ја сам се разболела баш ове најударније недеље, нисам имала снаге за рад, нисам могла седети за рачунаром... нисам могла концентрисати ни на шта). 

Ауторке су биле феноменалне, увек на располагању. Волим семинаре на којима се интензивно ради. Све похвале. 

Нема коментара:

Постави коментар