понедељак, 1. јул 2013.

ОСВРТ


  • Од свих задатака које сам урадила током семинара, највише задовољства ми је причинила израда сајта. Упутство је било јасно и прецизно, па није било пуно техничких  проблема око израде. Могућности за креирање структуре сајта су огромне, па је највећи проблем био определити се за праву опцију. Стално су се рађале нове идеје и увек се чинило да је свака следећа боља од предходне. Док сам креирала сајт мој циљ је био да својим ученицима омогућим стални приступ  материјалу који може да им користи за рад математике код куће, као и информацијама које им могу бити од користи. Поред тога, желела сам да отворим могућност да са својим колегама - посетиоцима сајта разменим своја искуства у досадашњем раду са децом. И коначно, сајт пружа могућност коментарисања садржаја, дакле могуће је чути размишљања  и запажања мојих ученика. Ово је само почетак, сада ми  предстоји да попуним странице одговарајућим садржајима.
  • Сајт бих препоручила свим колегама који имају жељу да побољшају и обогате своју информатичку писменост. Он може бити одличан савезник наставнику при реализацији  наставе.

Нема коментара:

Постави коментар