понедељак, 1. јул 2013.

У корак с временом




   Имала сам прилику да у оквиру одређених анкета попуњавам онлајн упитнике.Питала сам се како да сама креирам свој упитник.Мислила сам да је то неки сложени процес.Била сам одушевљена када сам  са лакоћом, у року од пет минута креирала овај:





   Овај семинар бих препоручила колегама који желе да усаврше коришћење ИКТ у настави,и који желе да се упознају са нјновијим информацијама везаним за ИКТ наставу ,јер ментори не користе бајате информације ,већ на лицу места мењају и прилагођавају садржаје потребама полазника, и упознају нас са свим новинама из ове области.Семинар ће бити занимљив колегама који су спремни да много времена проведу уз  рачунар и који воле да читају,јер су многи садржаји ,текстуалне природе.

Нема коментара:

Постави коментар