четвртак, 4. јул 2013.

Знање је моћ

            Учењем обогаћујемо своја знања, развијамо вештине неопходне и за критичко сагледавање савременог света. Имајући у виду да је учење условљени процес усвајања новог понашања, онда овакав начин учења засигурно спада у категорију неопходних вештина за 21. век. Велики број података подразумева препознавање и селекцију квалитативних информација. Сва моја сазнања о претраживању интернета и претраживачима, била су недовољна, тако да сам овом обуком пуном динамике, одличне комуникације и сарадње, успела да продубим и унапредим своја сазнања и вештине рада путем Гугла. Веома јасна упутства, уколико су помно праћена, што је мени овог пута због недостатка времена чинило проблем, представљала су добар путоказ ка остварењу задатих циљева. Форум, који између осталог садржи помоћ пријатеља и ментора значио ми је толико да све недоумице које су понекада и остале колеге имале, пружале додатно појашњење у квалитетнијој и бржој изради задатака, без понављања истог питања и тако добијала на времену. Разумем боље важност Гуглових апликација и могућности које пружа за осавремењивање наставног процеса. Пружа већу безбедност, што је такође од значаја за рад на овај начин, могућност да делите документе, да их прегледније сортирате...сада знам да направим албум, листу видео-снимака на јутјубу, коју би могла употпунити и користити на часу, као и графиконе, упитнике, презентације. Највећи утисак на мене оставио је портфолио као и његов начин израде, то ми није било познато, сада сам у већој мери савладала његово е-креирање и боље разумем његову намену. Сазнање да ћу и након обуке имати подршку у дограђивању портфолија и блога ме прилично радује и са задовољством очекујем даљу сарадњу.



Нема коментара:

Постави коментар