среда, 3. јул 2013.

Евалуација

Познавајући ауторе семинара нисам се ни мало двоумила да га похађам. И сада, она моја реченица коју стално понављам, све говори: ,,Од како сам прошле године случајно залутала међу србисте, пријављујући колеге на семинар: Комуникација и интеракција у савременој школи, пратим све што организују - семинаре, вебинаре, конференције ..." И још нешто, као информатичар, нигде нисам нашла више веб-алата, него код србиста, упутстава за њихово коришћење, примере и др. 

Пошто сам инжењер по струци, педагогију учим интензивно. Али, некако су ми компетенције, сам њихов назив - стране. И то сам сада савладала и могу рећи да:
  • ниво К1, одговара мом професионалном, информатичком делу, 
  • ниво К2, одговара поучавању и учењу, примењујући знања о Блумовој таксономији и нивоима интелигенције,
  • ниво К3,  подршка развоју личности детета и ученика, кроз примену наученог са  Гуглераја.


Нема коментара:

Постави коментар