петак, 5. јул 2013.

Шта нам Гугл још нуди?

Спадам у ону групу наставника који семинаре не похађају због бодова. На овај семинар пријавила сам се из чисте радозналости. Када сам добила информацију да пријава почиње за неки дан, запитала сам се како је могуће од Гугла (који свакодневно користим) и његових услуга направити читав семинар. Интересовало ме какве задатке су ауторке могле да смисле. Први модул је за мене био лак, јер сам се са услугама Гугл диска већ упознала раније. Међутим, на првом модулу сам научила како да користим Гуглов Хенгаут, који ми је и те како требао за извођење заједничког часа (три средње школе су учествовале). Други модул је донео неке нове ствари. Научила сам како да користим симпатичан алат градитељ прича, како да употребим напредну претрагу, како да креирам плејлисту на Јутјубу. На трећем модулу сам обновила своје знање о прављењу сајта и научила да користим Гуглов Блогер. Сада о Гугловим апликацијама размишљам на другачији начин. Знам да има још пуно тога што би требало истажити.

Нема коментара:

Постави коментар