понедељак, 28. октобар 2013.

Анализа семинара

Овај семинар ме је заинтересовао најпре због имена "Гугл апликације за Гугл генерације". Морате признати да му је име баш занимљиво. Када сам погледала садржај семинара одлучила сам да се пријавим. С обзиром да сам информатичар по струци и да волим да испробам све новије апликације у свом раду, решила сам да се ухватим у коштац са совим семинаром. Морам признати да није било нимало лако. Ипак овај семинар бих радо препоручила свим колегама а нарочито онима који воле изазове.
Први модул и није био тако страшан. Могу раћи да сам скоро без проблема решила све задатке.
У другом модулу мало ме је намучио задатак око Блумове  таксономије. Било ми је тешко да попуним табелу са задацима али сам након дужег премишљања успела да решим тај задатак.
Онда на ред долази и трећи модул и чувени задатак "Портфолио". Тај  задатак је оставио јак утисак на мене. Најтеже ми је пало да расчистим сама са собом шта све мој портфолио треба да садржи, које стране да ставим у бочну  навигацију, да ли да се осврћем на прошлост или само да се бавим будућим радом, итд. Ипак, на крају сам успела да одрадим и тај задатак и да направим свој портфолио. О томе да ли сам успела просудите сами- Мој портфолио

Нема коментара:

Постави коментар