понедељак, 28. октобар 2013.

Прогрес...

Ја сам имала искрену, готово дечију жељу да похађам овај семинар. 
Интуиција ми је говорила да бих требала, а рацио да ми је потребан јер уколико то не урадим бићу врло брзо у проблему. Препорука колега је изгледала овако:
"Одличан је семинар, пријави се. Снаћи ћеш се не брини. Захтеван је прилично, буди пажљива. (обавезан загонетан осмех и миг је пропратио ово све)"  
Иако прилично скептична по питању сопственог знања и помало уплашена јер ово ми је тек други електронски семинар одважила сам се и не жалим ни секунде што сам послушала рацио и следила интуицију.
Најслабија карика била је управо моје информатичко знање које сам чини ми се овим програмом унапредила. Зар не?
Ово ме доводи до питања које сам компетенције унапредила. Па рекла бих све четири. Уже стручну област унапредила сам свим информатичким сазнањима. Подучавање и учење кроз примену алата, подршку развоју личности кроз усвајање вишеструке интелигенције и таксономије. И на крају комуникацију и сарадњу кроз постојање сајта, блога и гугл + мреже али и кроз свако питање и одгвор радећи на задацима.

Нема коментара:

Постави коментар