понедељак, 28. октобар 2013.

Различити интереси

За овај сегмент изабрала сам план рада маркетинг секције. Није ми ово био најтежи задатак, када се сад осврнем, али ми је одузео доста времена. Основни разлог што сам њега одабрала је тај што сам успела да повежем рад на задатку и конкретну потребу те је исти већ у функцији и реализацији.
Прво, ваљало је осмислити план тако да има све елементе поступности. Друго, требало се снаћи и у техничком смислу како би он изгледао овако како изгледа. Ја сам лично прилично задовољна. Сигурно је могло и боље али биће прилике врло брзо да креирам нови план.

Програм обуке препоручила бих свима што и чиним. Ипак, постоји један сегмент полазника којима ће овај програм донети прегршт оптерећења - то су они људи који одређени семинар похађају искључиво ради популарних сати или бодова. Бојим се да би могли да дођу у сукоб са сопственим интересом.

Нема коментара:

Постави коментар