четвртак, 31. октобар 2013.

Prolazak kroz GAzGG

Ево ближи се крај семинара. А пре почетка, док сам тражила у каталогу који од семинара може да помогне око израде портфолија, нисам очекивала да ћу за шест недеља изаћи са знањем о нечем што је много веће од портфолија.
Гугл апликације за Гугл генерације. Наслов није одавао све. Зар не? Први модул и израда Г+ профила. Тај Г+ профил стоји одавно ту, али није имао никакву сврху. Бар је ја нисам видела до првог модула. Сама израда странице, у мом случају странице школе, повећала је вишеструко значај Г+ профила. Могућност да повежем наставно особље са страницом, је отворила нове могућности. Израда догађаја са позивањем и календара, истог момента је добила апсолутно други значај у мом свакодневном раду. Календар са могућношћу објављивања и уграђивања у спољни сајт, омогућила је да направим оперативни календар. Формирање догађаја у календару самим тим је омогућило и да се пошаље подсетник свакој особи која је у групи.
Гугл диск нам је показао много могућности. До семинара сам га апсолутно користила само да запамтим неки свој документ у диску. Никад пре тога нисам направила документ на Диску. Сад ми се чини да као бесплатни алат даје изузетно пуно могућности за израду различитих ствари. Упитнику већ видим велику примену у мом будућем раду. Такође и додатне компоненте, мени се лично свидела компонента за израду струјних кола и Лего градитељ. Ове додатке могу користити у настави.
Портфолио на крају, оно што нам је већини било на првом месту када смо се пријављивали на семинар. Сада сам сигурна да ће бити потпуно другачије осмишљен од идеје коју сам имала на почетку и пре семинара. Овде има још много тога, али оставићу за други пут.

Нема коментара:

Постави коментар