субота, 16. новембар 2013.

ЗАШТО ОВАЈ ПРОГРАМ ОБУКЕ

Искрено, сасвим случајно, можда интуитивно. Када ми је колегиница из друге школе рекла, за овај семинар, био је то само семинар о портфолјиу. Та кључна реч била је довољна да донесем одлуку о похађању још једног семинара, иако сам имала довољан број бодова. Прво сам се пријавила, а онда села да се упознам са програмом обуке. Након читања помислила сам ово је била баш исхитрена одлука. Затим се увукла стрепња, како да похађам семинар ГАзГг када сам у познавању рада на рачунару, скромног знања. Затим је семинар почео, и почеле су моје муке. Одустати или наставити у почетку сам се често питала. Срећом, по природи радознала, упорна, истрајна, успела сам да дођем до пред сам крај, или можда нови почетак. Јер све оно што сам научила на овом семинару је у ствари почетак једне нове странице у мом професионалном развоју. Из садашње перспективе видим да је пријава за овај семинар била интуитивна одлука, и то једна од најбољих које сам донела у последње време. Од почетне идеје да сазнам што више о портфолију, развила сам мноштво идеја како да унапредим свој рад. Како да ојачам своје компетенције из све четири области компетенција наставника.

Нема коментара:

Постави коментар