субота, 2. новембар 2013.

Различите потребе

Иако најзначајнијим задатком сматрам портфолио, ипак сам се приликом одабира за анализу одлучила за припрему часа по Блумовој таксономији.Претходно познавање Хауард Гарднерове теорије о вишеструким интелигенцијама ми је само незнатно олакшало овај задатак јер ми је сама Блумова таксономија представљала велики изазов. У начелу сам била упозната и са њом, али њено примењивање у пракси је сасвим друга ствар. Иако сам обавила и овај задатак, и после њега су остале недоумице шта је могло бити другачије урађено и разврстано. Повратне информације колега су биле значајне и од користи.
Овај програм обуке бих препоручила онима који налазе задовољство у похађању семинара и баве се унапређивањем сопственог рада. Они који искључиво испуњавају форму засигурно не би били задовољни темпом и захтевима једног овако корисног семинара.

Нема коментара:

Постави коментар