недеља, 3. новембар 2013.

На грешкама се учи

Шта рећи?
 Мукотрпан рад, нарочито поред толико активности на радном месту. Али, да не "кукам" о томе, већ да похвалим овакав исцрпан рад, мноштво "кликтања" тек да бих ухватила неко ново сазнање, без којег данас савремени наставник не може да ради.
Похваљујем модераторке, које су биле увек уз мене, у свако доба.
Заиста сам грешила, признајем, али нисам ни знала да су то грешке. Захтеви су били да поставим линк, а ја поставим други. Па, зар то није исто, уз помоћ, тог линка може се лако стићи и до жељеног, траженог линка. Али, захтеви су захтеви...Шта, радити, слушати, као послушан ђак...и , иплатило се. Ја сам прво направила, блог, то ми је било краће, и желела сам прво да видим такву " краћу" верзију. Одушевила сам се, као да сам видела Америку (да не претерујем). Блог је за мене заиста корисна ствар.
О портфолију, немам ни шта да кажем. Остајем без текста. Цео мој радни век, све што радим, могу да "укуцам". Што значи, да није све узалуд. Са радошћу, настављам да уређујем свој портфолио.

Нема коментара:

Постави коментар