субота, 16. новембар 2013.

Препоручујем

Портфолио

Најзначајнијим својим радом на овом семинару сматрам рад на изради портфолија због ког сам и одлучила да похађам ГАзГГ. 
Семинар је дошао у (за мене)  незгодно време, али нисам хтела да одустанем и да га одложим.
Задатак ми није био лак, првенствено што нисам могла да се ослободим претходно формиране лоше представе о томе шта је портфолио. Мислила сам да портфолио, пре свега, треба да буде репрезентативан, а пошто се све у мени буни против тог тренда да се представимо у најбољем светлу, да себе што више хвалимо, плашила сам се како ћу то осмислити, а да не буде, некако, у супротности са мојим ставовима. "Никада нећу сести да пишем аутобиографију, па ма живео и сто година. Мора човек бити баш одвратно заљубљен у себе, па да без стида пише сам о себи" - Достојевски. 
Ишчитавајући материјале са семинара, мислим да сам схватила идеју портфолија, мада недоумица имам и даље. За мене биће ту још много посла. Жао ми је, што због обавеза, нисам могла више да се посветим. 
Програм обуке препоручила бих свима, што и чиним, не само колегама. Препоручила сам га својој деци, свим младим људима пред којима су изазови новог доба.

Нема коментара:

Постави коментар