Ако бих морала да издвојим један задатак са семинара и опишем га, можда
би то била припрема часа по ревидираној Блумовој таксономији овде. Цела лекција ми
је била изузетно занимљива, а израда самог задатка је била прилично велики
изазов. Стално сам морала да имам на уму које врсте знања ученици стичу и које
врсте интелигенција ће бити укључене, а требало је обухватити што више, како би
час био успешан за што већи број ученика. Пошто је у питању учење страној
језика, требало је одабрати и алате који доприносе развоју вербално –
лингвистичке интелигенције (као што је Гласовна нит, неке апликације са Гугл Хрома),
али и табеле и упитници за развој логичке, слике за развој визуелне, друштвена
мрежа за развој интерперсоналне и наравно лингвистичке интелигенције.
Овај задатак сам одабрала јер ћу у будуће много више
размишљати о различитим стиловима учења и различитим интелигенцијама ког
ученика, док будем писала припреме: то пре свега значи да ћу много више користити Гуглове алате и апликације.
Нема коментара:
Постави коментар