субота, 02. новембар 2013.

Интелигентна Гугл припрема


Ако бих морала да издвојим један задатак са семинара и опишем га, можда би то била припрема часа по ревидираној Блумовој таксономији овде. Цела лекција ми је била изузетно занимљива, а израда самог задатка је била прилично велики изазов. Стално сам морала да имам на уму које врсте знања ученици стичу и које врсте интелигенција ће бити укључене, а требало је обухватити што више, како би час био успешан за што већи број ученика. Пошто је у питању учење страној језика, требало је одабрати и алате који доприносе развоју вербално – лингвистичке интелигенције (као што је Гласовна нит, неке апликације са Гугл Хрома), али и табеле и упитници за развој логичке, слике за развој визуелне, друштвена мрежа за развој интерперсоналне и наравно лингвистичке интелигенције.

Овај задатак сам одабрала јер ћу у будуће много више размишљати о различитим стиловима учења и различитим интелигенцијама ког ученика, док будем писала припреме: то пре свега значи да ћу много више користити Гуглове алате и апликације.