среда, 13. новембар 2013.

Евалуација



Евалуација

Мислим да је овај програм обуке оснажио следеће компетенције:
  1. К2 - Поучавање и учење -.Планирање и примена активности полазећи од знања и искуства којима ученици располажу, Блумова таксономија (примена), типови вишеструке интелигенције
  2. К3 - Подршка развоју личности ученика - употреба Гугл апликација и алата за потстицање креативности ученика, пратећи њихову мотивацију, самосталност истрајност, задовољство...
  3. К4 - Комуникација и сарадња - коришћење сајта за даљу сарадњу са колегама, ученицима и родитељима
  4. К1 - Компетенција за наставну област, предмет и методику наставе -

На овај програм обуке јавила сам се на предлог колегинице која ме је позвала. Прочитала сам пропратни материјал који ми се учинио интересантним. Нисам ни слутила шта ме све чека: много рада, пуно динамике и пуно пуно утрошеног времена. 
Током програма обуке није било већих потешкоћа, једино мањак слободног времена да се сваком задатку приступи онако како треба.

Нема коментара:

Постави коментар