петак, 15. новембар 2013.

Анализа

плакат гугл спорт
Имали смо доста задатака на овом семинару, много више него што сам очекивао када сам се пријављивао на њега. Али од свих задатака бих издвојио цртање гугл постера. Пошто сам се и раније сусретао са оваквим апликацијама, нисам имао проблема да направим постер који на једном месту осликава мој предмет који предајем у школи и гугл. И искрено сам уживао у прављењу. Највећу помоћ су ми пружиле гугл слике са спортским мотивима које сам уметнуо у мој постер, затим сам користио word art опцију како бих уметнуо слова која заједно са сликама лопти дају реч Google на централном делу постера. На такмичењу за најбољи постер је победио мој рад и веома ми је драго што се свидео мојим колегама. Допала ми се ова апликација јер већ имам неке идеје како да урадим плакате за разне спортске секције и тако привући већу пажњу ученика. 
Семинар бих наравно препоручио свим колегама, поготово млађим колегама јер сматрам да ће овај вид помоћи у нашем послу постати све чешћи и временом ће се сви користити разним апликацијама и компјутерима како би наставу подигли на виши ниво. Самим тим и ученицима ће часови постати занимљивији јер су они припадници Z генерације и свој живот не могу да замисле без модерне технологије. Можда смо ми, наставници физичког, мало ускраћени за све погодности које пружају гугл апликације на самом часу јер наставу изводимо напољу или у сали за физичко васпитање, али и те како има корисних ствари и за нас.

Нема коментара:

Постави коментар