четвртак, 14. новембар 2013.

Вредновање


  • Програм обуке је својим садржајима оснажио све четири области компетенција, зато што су садржаји тако осмишљени да се њихова могућа примена препознаје у одређеним сегментима појединих области компетенција. Садржаји се надовезују, прожимају. Тако примена Гугл алата кроз задатке јача компетенције К1, К3, К4, повезана са са Блумовом таксономијом додатно јача К1. Креирање портфолиа развија и јача све четири области компетенција у оквиру дела усавршавање. 
  • Програм сам одабрала, јер ме је сам назив привукао. Живимо и радимо у време Гугл генерација, тако да сам претпостављала да ће семинар помоћи да генерације са којим радимо боље разумем, да им на прави начин приђем, да унесем новине у свој рад. Семинар је пружио далеко више, од очекиваног и био далеко захтевнији него што сам на основу назива могла да закључим.
  • Најслабија карика била ми је креирање портфолиа, мислим да се нисам довољно била сконцентрисана, имала сам одређени концепт на уму, али некако ишло је тешко, вероватно зато што сам била преморена, тако да ћу се потрудити да отклоним извесне недостатке.

Нема коментара:

Постави коментар