субота, 16. новембар 2013.

Практично

  1. Посебно ми се допала идеја о коришћењу Јутјуб плејлиста у настави. Најпре бих направила адекватну плејлисту доступних снимака корисних за моје часове додатне наставе. Направила бих адекватну плејлисту и послала линк на мејлове мојих ученика са којима изводим додатну наставу.  Први пут бисмо након њиховог домаћег задатка (да одгледају и одслушају тај снимак) само имали дискусију, а сваки следећи пут бих им давала и тест о разумевању одгледаног снимка на енглеском језику. Даље бих направила моју галерију са портретима и дала линк ученицима да направе одређен број реченица у компаративу и суперлативу, а затим да раде описне есеје. А оно што ми се највише допало је коришћење мапе ума у учењу. Пошто сам већ направила мапу ума са енглеским глаголским временима, могла бих да то поставим на страници портфолија са прилозима и учиним је јавном. Пошто је апликација на енглеском језику, могла бих са ученицима на часовима додатне наставе да је још провежбам и да је ученици примењују и у другим предметима.
  2. Ја бих волела да наш правник, педагог и психолог имају свој вебфолио, можда са линковима до наших досијеа и да можемо електронски да достављамо припреме, планове и уверења, а истовремено од њих добијамо релевантне линкове. Можда би исто тако  могла да се воде досијеа ученика где бисмо могли да доставамо извештаје и запажања.