недеља, 3. новембар 2013.

Портфолио једне музичарке

О личном портфолију прича се већ неко време међу музичарима, а чини ми се да је почетком ове школске године свима нама постало јасно да га више не можемо избегавати ;) Први проблем који се јавио је форма портфолија и његов облик - како га написати, шта треба да садржи, да ли може да буде у електронском облику, који је програм најбоље користити... Срећом, појавио се семинар Гугл апликације за гугл генерације, који у трећем модулу даје одговоре на сва ова питања :)

Идеја да се семинар може направити као Гугл сајта ме је потпуно одушевила. До сада сам радила само са блоговима на Вордпресу, па ми је било занимљиво да научим креирање сајта на некој другој платформи. Захваљујући видео упутствима из лекције, сајт сам креирала веома брзо и без неких већих проблема. Највише времена одузело ми је тражење опције за искључивање аутоматског ређања страна у навигационом менију (оба видео снимка трају нешто преко 20 минута, а мени је упутство требало одмах ;) ). Наравно, решила сам и то и онда наредних пар сати утрошила на проналажење идеалног дизајна :) 

Када је на ред дошло креирање страна у бочном менију, ту ми је, искрено, више помогло завиривање у радове колега који су били одобрени, него гледање упутстава. Не зато што нешто није у реду код упутстава, већ зато што ми је много јасније када видим то упутство у пракси ;) Ако желите, можете и погледати како изгледа портфолио једне музичарке. Наравно, за сада је то само почетна структура, коју планирам тек да допуним и попуним.

Као што рекох, све ово ме је толико одушевило да сам одмах препоручила колегиницама и колегама са којима радим. Обзиром на то да је креирање почетне структуре портфолија на гугл сајту релативно једноставно, ову форму ћу најтоплије препоручити свима који треба да раде портфолио, било да раде у просвети или не :)


Нема коментара:

Постави коментар