недеља, 17. новембар 2013.

Ја нисам одустала


Ау, какав семинар! Колико иформација, колико тема, колико задатака... Је ли могуће да је ово све признато само као 24 сата стручног усавршавања?! Није ли случајно изостављена она јединица испред ;) 
Много времена (ког иначе стално имам премало) утрошеног на пручавање лекција, много труда и морам признати константан осећај конфузије и растрзаности је нешто што ме пратило цео семинар. Наравно, било је ту и осећаја задовољства после сваког успешно урађеног задатка. Један од задатака који су ми били потпуно растерећујући и у ком сам уживала од изучавања до реализације је Гугл прича - Икс генерација, мо'ш мислити. 
Управо због личног осећаја сталне пресије (која је морам признати донела и позитивне резултате) семинар бих препоручила онима који заиста хоће да науче а не онима који би да имају само још ставку више и извештају стручног усавршавања, јер сам сигурна да би такви убрзо одустали.

Нема коментара:

Постави коментар