среда, 13. новембар 2013.

НЕШТО КОНКРЕТНО

Након читавог низа семинара на којима сам учествовао у протеклих неколико година  а који су се показали као  чисто губљење времена и живаца коначно могу да кажем да се не кајем што сам се пријавио.
Већ сам назив овог семинара ми је наговестио да ћу добити нека нова, реално примењива знања а која су уско везана за примену рачунара као данас незаобилазне алатке у било ком послу. Додатни квалитет семинара је чињеница да сам одређујем свој ритам ангажовања, односно да нема "празног" хода. Свакако, значајна ставка су та  24  бода, која остварујемо на крају.
На крају, иако је семинар био веома захтеван и напоран,  заслужује моју препоруку осталим колегама ( бар онима који имају нека елементарна знања у коришћењу рачунара). 

Нема коментара:

Постави коментар