петак, 15. новембар 2013.

Креираћу...

Када сам добила позив за семинар,у први мах ми је све изгледало лако.Међутим,пошто сам Гугл апликације користила у мањој мери и нисам била вешта са Гугл алатима,схватила сам да сам се упустила у нешто ново и необично.Задаци су ми били занимљиви и требало је само пажљиво читати упутства и полако их решавати. 
Након обуке,прво планирам да се мало опустим и проведем који дан са својом децом,јер сам у ових шест недеља чешће била уз компјутер,него с њима.Затим ћу полако и пажљиво почети с применом стечених знања у раду с децом у школи.Најпре бих деци објаснила како да направе своју Плеј-листу,јер ми је била један од најинтересантнијих задатака.Они могу креирати листу омиљених италијанских певача,глумаца и филмова, затим листу репортажа о појединим италијанским градовима.
Затим ћу им показати како могу да направе цртеж, пано или мапу ума, који ће се налазити у нашој учионици.Такође им могу показати како се користи алат Story bilder, па би они могли да напишу неки састав на италијанском,додају музику,а да онда бирамо најлепшу причу. 
На крају, лично ћу се позабавити својим портфолиом,сређивати га и допуњавати.

Нема коментара:

Постави коментар