субота, 2. новембар 2013.

Најбитнија сазнања

С обзиром да сам стекла велики број нових сазнања потрудићу се да поменем мени најбитнија и најзанимљивија.

  1. Гугл обележивачи који су ми одузели прилично времена, али чију сам сврху коначно схватила.
  2. Гугл арт галерија која ми се свидела као брз начин приказа и долажења до познатих уметничких дела.
  3. Гугл мапе и Скрибл мапе које могу послужити као занимљив приказ биографија.
  4. Гугл диск са документима и шаблонима чијег постојања уопште нисам била ни свесна.
  5. Јутјуб плејлисте које су изузетно лаке за прављење, а притом могу бити и корисне за лакше стизање до жељених садржаја.
  6. Библиографија- детаљно и уредно приказана.
  7. Различите Гугл Хромове апликације попут мапа ума.
  8. Портфолио као свеобухватни део свега до сада наученог.

Нема коментара:

Постави коментар