субота, 2. новембар 2013.

Анализа

Тешко сам се определила за анализу између задатка израде портфолија и употреба Блумове таксономије у припреми часа.Оба задатка су ми била веома занимљива и представаљала су прави изазов.
Одлучила сам  се за припрему часа користећи Блумову ревидирану таксономију.Док сам читала упутству, помислила сам  да ћу урадити са лакоћом. Још једна припрема у низу... Задатак је био све само не лак. Било је изазовно, креативно и нимало лако.  Најтеже је било  ускладити хоризонтална и вертикална  поља, а при том да задаци буду  занимљиви ,креативни и прилагођени разреду ,којем су били намењени.
Задовљство  је било огромно када сам  видела „прихваћено“. Осетила сма као прави ђак, када добије одличну оцену.
Овакав начин припреме часа ,отворио ми је нова врата и сигурна сам да ће наћи место у  мом свакодневном раду.
Линк до задатка: 


Семинар препоручујем онима који су спремни да уче,раде , деле и онима којима сазнавање причињава изазов.

Нема коментара:

Постави коментар