недеља, 23. март 2014.

Омиљено

Издвојила бих два задатка као омиљена. То су стварање е-портфолија и прављење плејлисте на Јутјубу. 
Иако сам и раније правила плејлисте својих омиљених песама, за различита емоционална (да не кажем агрегатна) стања. Али овај задатак ми је био веома инспиративан. Наиме, одабрала сам да започнем звучну читанку, односно, почнем да сакупљам аудио-снимке текстова из ђачких читанки. Посао није једноставан и захтева да се томе посвети доста времена, али, ето, започела сам и не намеравам да одустанем док не направим звучне читанке за све више разреде. 
Само прављење плејлисте није уопште компликовано. Прво што ваља учинити јесте формирати плејлисту и одредити јој име. Оно што је занимљиво, јесте тражити материјал на Јутјубу. Углавном сам проналазила, али ми је већ пала на памет идеја да и сама (са ученицима) снимим оне текстове који недостају. Један по један клип се додаје помоћу опције Додај и Направи. И чича мича, готова је о плејлисти прича. :) 
http://www.youtube.com/playlist?list=PLeSaZEVLfcN8CxsJ-HKw2mKpbyrBYbe-O

Семинар бих препоручила свим колегиницама и колегама којима је циљ да се збиља стручно усавршавају, да обогаћују сопствену педагошку праксу, а не простим сакупљачима бодова (а да се не лажемо, таквих има доста). Наиме, овај вебинар, ипак, захтева посвећеност и труд. 

Нема коментара:

Постави коментар