четвртак, 27. март 2014.

Анализа


Прва  два модула ми нису била толико тешка колико овај трећи. Он је заиста најзахтевнији, али и најкреативнији модул. Издвојила бих креирање Портфолија као задатак који ми је задао највише мука.

Креирање сајта је било занимљиво, бирање боја, тема и просто изгледа сајта. Онда је уследио наизглед једноставан задатак - требало је осмислити шта тај Портфолио треба да садржи. Наравно, ја сам то другачије схватала и одмах почела да пишем о мојој школи и о раду са ученицима.
Бочна трака ме је јако намучила јер никако нисам успевала да добијем жељени редослед страница. Потом подстранице, па још да буду видљиве. 
Следећа моја грешка огледала се у чувеним рефлексијама које такође нисам разумела. Иако сам читала упутства и лекције, по мени рефлексија је била нешто друго. Заправо јако апстрактан појам. Све је мени било јасно у теорији али у пракси није ишло. Ја сам то схватила као објашњење зашто нешто постављам на одређену страницу односно подстраницу. Какогод, уз битне корекције успела сам да завршим задатак и схватим да Портфолио није страница где се треба хвалити, већ више дати мишљење о ономе што си урадио, анализирати и коментарисати.

Овај семинар бих препоручила свима, посебно колегама али и свима онима који желе да иду у корак са временом, буду организовани и педантни са документацијом.

Мој портфолио 

Нема коментара:

Постави коментар