Од свих задатака које сам радио на овом семинару издвојио бих обележиваче и бочну траку у портфолију. Разлог за то је што сам их радио по три пута, а за све је крива моја брзоплетост и лењост (не читам упутства), односно нисам схватио значај онога што се тражило у задатку.
Код обележивача је то да треба проверити извор информације и размислити пре него што искористимо неки податак, а код портфолија да водимо рачуна да не правимо рекламу себе и свог рада него нам портфолио служи да у њему бележимо шта смо радили, како смо радили, зашто смо тако радили, шта је било добро, а шта бисмо променили, да забележимо битна мишљења и утиске других (ученика, родитеља, колега, инспектора, директора, саветника.....) о нашем раду.
И на крају морам да додам да се надам да ћу од сада пажљивије читати упутства, (или ћу се мање љутити на ученике, који их такође не читају).
Код обележивача је то да треба проверити извор информације и размислити пре него што искористимо неки податак, а код портфолија да водимо рачуна да не правимо рекламу себе и свог рада него нам портфолио служи да у њему бележимо шта смо радили, како смо радили, зашто смо тако радили, шта је било добро, а шта бисмо променили, да забележимо битна мишљења и утиске других (ученика, родитеља, колега, инспектора, директора, саветника.....) о нашем раду.
И на крају морам да додам да се надам да ћу од сада пажљивије читати упутства, (или ћу се мање љутити на ученике, који их такође не читају).
Нема коментара:
Постави коментар