петак, 21. март 2014.

Крајње лако, а деца га воле...

Слажу се сви, то је јасна асоцијација,  једноставан и ефикасан Ју Тјуб. Данашњи ученици користе доста Ју Тјуб. Поред њих и ми који смо себе назвали икс генерацијом, такође га користимо.
Креирати плејлисту за мене је било врло лако и занимљиво. У четири корака и плејлиста је готова:

  1. пронашао сам материјал
  2. додао исти
  3. унео назив сопствене плејлисте
  4. и на крају направио

Играо сам се, уживао у семинару...
Када сам ушао у своју школу, под снажним утиском семинара морао сам да проверим применљивост мога курса и знања. Дошао сам до сазнања да могу својим ученицима скренути пажњу на најбезболнији и најлакши начин које су језичке недоумице у српском језику. Линк http://www.youtube.com/playlist?list=PLg4tImyM0mYsnM9i9JSQUmtf8UXigjfnK
сам показао ученицима на часу. Били су сви срећни када сам преко видео бима и пројектора укључио Ју Тјуб. Били су пажљиви и рекли да желе још оваквих часова.
Плејлиста је применљива.

Семинар бих од срца препоручио свим запосленим у школама јер пружа сопствену креативност и организованост.

Нема коментара:

Постави коментар