уторак, 15. април 2014.

Aнализа - E. Б.

Овај семинар ми се допао, пре свега што је наше присуство онлајн. Свако од полазника може да бира време када ће да се посвети задацима са семинара, па може сконцентрисаније да приступи самом семинару. Семинар је распоређен у одређеном временском периоду, у ком је полазницима дато сасвим довољно времена да заврше своје задатке.
Друго, семинар није уско сконцентрисан на израду вебфолиа, како сам то у почетку разумевала, већ нам даје опширнији увид у Гугл апликације и алате. Допада ми се што је орјентисан на наставу и примену наученог у настави.
Последње, што је био и наш примарни циљ и задатак, израда сопственог портфолија, ког смо, уз помоћ детаљних инструкција, на крају и направили.
Када се осврнем уназад, мислим да нисам утрошила време, доста тога сам научила, открила и понешто већ применила у свом раду. Једном речју, врло сам задовољна овим семинаром.

Нема коментара:

Постави коментар