среда, 16. април 2014.

ОБРТ

Мој портфолио:

https://sites.google.com/site/zoranalovricjuhasportfolio1/home

Бирам га због важности за свој будући професионални развој. Приликом креирања портфолија било је различитих фаза. Неке сам одрађивала без проблема, нпр. хоризонтална навигација, попуњавање страница хоризонталне навигације. Неке су ми представљале проблем, нпр. бочна навигација. Када сам савладала прављење бочне навигације, онда ме је наша драга модераторка Славица, четири, али четири пута, враћала да поново урадим рефлексију. Када сам примила њену поруку: 

Драга Зорана, сад је то већ друга прича. Само то је недостајало. 

Сунце ме је обасјало!

Овај програм обуке бих препоручила свима који имају довољно храбрости да се упусте у нове авантуре, свима који су спремни да уче на грешкама, свима који желе да осавремене свој рад и да иду у корак са својим ученицима.




Нема коментара:

Постави коментар