понедељак, 21. април 2014.

Боро о свом портфолију

Анализират ћу свој портфолио који можете наћи на веб  адреси https://sites.google.com/site/borislavsavicportfolio/  . Одабрао сам портфолио за анализу јер ме натерао да искочим из колосека уобичајених животних активности. Иначе Гуглов сајт нисам раније користио и то је било нешто ново и квалитетно за мене. Изазвао је у мени бујицу емоција, у први мах љутњу на све око себе не знајући одакле да почнем, а потом схвативши да сам једини кривац почео сам лагано да  делам.
Смисао рефлексије је био потпуно конфузан док је сада у прелазној фази тако да ће пуноћу, надам се, добити када заиста урадим мој вебфолио. Дакле, истински рад на портфолију ми тек следи, а овај тренутни облик ће вероватно претрпети промене по свим координатама.
Управо портфолио је оно што ме је привукло на овај семинар,али сам кроз њега (семинар) начио доста корисних ствари.
Семинар  бих препоручио свима, без обзира на ниво информатичког знања,  који су у наставно-образовним уставновама јер је веома поучан и користан. Морају имати стрпљења и времена и треба да одбаце сујету,
На крају бих се захвалио  домаћицама семинара на стрпљењу и корисним саветима.

Нема коментара:

Постави коментар