петак, 18. април 2014.

Најкорисније сазнање

Тешко ћу донети одлуку шта је НАЈВАЖНИЈЕ за мене, мој професионални и лични напредак. Толико нових информација и сазнања као и старих који су проширени и продубљени.
За мене као наставника најкориснија је БЛУМОВА ревидирана ТАКСОНОМИЈА. Раније сам имала прилике да нешто прочитам о томе али ми је било нејасно и није ме привукло да применим. Међутим кроз овај курс сам схватила значај и могућност примене ових таблица. Убудуће ће ми оне бити полазна основа у креирању структуре часа, а ако имам добру основу лако ћу применити и све остале садржаје са курса. 
За мој лични напредак сигурно је израда и примена ПОРТФОЛИЈА. Апсолутно није онакав каквим сам га замишљала. Жив је, расте, развија се  и комуницира са нама путем рефлексија.    

Нема коментара:

Постави коментар