понедељак, 21. април 2014.

Уствари, настављам обуку...

1.

  • Одмах, кад завршим све задатке које стигнем, исправићу структуру портфолија, док је свеже, и кренути да попуњавам садржајима да не бих заборавила све путање.
  • Показаћу свим колегиницама и колегама и подстаћи их да и они размишљају о електронском портфолију. Показаћу и директорки не би ли дошла на идеју да и она пошаље већину наших колега, као што је то урадио директор бродарске и унапредио рад школе.
  • Уредићу свој гугл-диск, сместити документа ту.
  • Направићу плеј-листу на тему образовања и слаћу на све адресе које ми се учине плодне.
  • Научићу како се прави галерија.
  • Све своје успехе и неуспехе (документоване) ћу повезати на мрежи. 
  • Морам боље да научим како да користим линкове и ембед код.
  • Морам да научим како се повезују налози, па да ми контакти буду на свим адресама.
  • Направићу структуру сајта за библиотеку, а видећу да ли може гугл сајт да се користи и за школски, јер је наш на ворд пресу. Овај је бољи.
2.
  • Мени је био кратак период за оволико садржаја и задатака. Волела бих да сам могла да урадим и необавезне. Осећам се као да нисам потпуно искористила ресурсе.
  • Упутства нису била најјаснија за обележиваче и за плеј-листу. Обележивачи су ми остали несређени, непотпуни, а плеј-листа ми се обрисала. Нешто нисам успела да схватим.
  • Мислим да треба нагласити код припремних задатака, пре лекција, пре свега, да постоји кратак рок. Некако, нигде није било тог упозорења, па ми се десило да у првом и другом модулу радим преостале задатке за викенд, а тек у уторак видим да је прошао рок за гласање, које се односи на претходни модул. Ја кренем са читањем лекција, све по реду, па тек онда читам задатке, а први задатак се односи на претходно градиво, и још му прошао рок. Ето, то исправите, ако може.
  • Мало ми је недостајала комуникација са другим полазницима, али није пресудно. Овде и јесте циљ да сами учимо.
Све остало је било одлично. 

Нема коментара:

Постави коментар