субота, 19. април 2014.

Осврт на семинар

На семинар сам се пријавила због проширивања техничких знања и вештина када је у питању коришћење Гуглових алата. Моја очекивања су задовољена у сва три модула. 
Посебно ми се допао други модул јер сматрам да је провежбавање креирања задатака за ученике у складу са различитим нивоима постигнућа и врстама интелигенције преко неопходно за све нас који смо у настави. Мислим да би било добро да се вежбе као што је попуњавање таксономских таблица и њихово вредновање повремено организују у школама у оквиру интерног стручног усавршавања.
И вештина креирања сајта је веома значајна добит од овог семинара, без обзира на то која је његова намена.
Жао ми је што нисам имала више времена, те нисам била у могућности да одрадим додатне задатке. Ипак, све задатке сам погледала, испратила упутства која су уз њих дата, тако да мислим да нисам много пропустила.
На крају да резимирам. У потпуности сам задовољна семинаром јер је испунио моја очекивања и помогао ми да унапредим своје компетенције.

Нема коментара:

Постави коментар