среда, 16. април 2014.

РАСПЛЕТ

Овај програм обуке оснажио ми је следеће компетенције:

  • компетенције за поучавање и учење у смислу учења у виртуелној учионици,
  • компетенције за подршку развоју личности ученика у смислу подсећања на врсте интелигенције и која активност стимулише коју интелигенцију,
  • компетенције за комуникацију и сарадњу у смислу коришћења гуглових апликација за успешнију и лакшу комуникацију.
Одабрала сам овај програм обука јер ми појам портфолија није био јасан у потпуности и јер ме је привукла идеја о електронском вођењу портфолија.

Најслабија карика било ми је стрпљење, у сваком смислу. Стрпљење да сачекам повратну информацију, стрпљење да ишчитам материјал који је постављен и на крају, стрпљење да ми портфолио коначно буде прихваћен. Али, ја ту своју ману знам од раније и чини ми се да сам сваким даном све ближа циљу да је потпуно елиминишем. Још који овакав семинар и стрпљењу неће бити краја.

Нема коментара:

Постави коментар