недеља, 20. април 2014.

Анализа мог портфолија

За анализу сам одабрала свој протфолио (  https://sites.google.com/site/slavicaboskovicportfolio/ ) из разлога јер је прављење истог покренуло читав низ процеса и радњи на које сам скоро па и заборавила. Иако предстоји дорада, структурно проширивање мени је важно да сам себи разјаснила како треба да изгледа и шта стварно представља. Сматрам га врло корисним из још једног сасвим личног разлога. Наиме, на самом почетку учинило ми се да ја немам шта да пишем јер нисам разредни старешина, имам непотпуно радно време и мали број часова, предајем уже стручни предмет Медицина, и некако сам се осећала као да сам залутала у професији иако сматрам да наставничке послове радим сасвим коректно.
Онда вођена иструкцијама модераторки и сугестијама колега схватила сам да радим много тога што сам стварно ја у свом послу, и да класичне активности и задужења не треба толико да ме спутавају да направим слику о себи тј.свој портфолио. Тренутно је структура мог портфолија сиромашна али простора за надоградњу има и настављам да радим даље јер специфичност тема које ће бити постављане захтева комплекснији приступ а за то је потребно мало више времена. 
Само прављење сајта даје могућност даљег коришћења за различите теме не само у области образовања.
Што се тиче семинара препоручила бих га свим колегама наравно уз услов да имају довољно времена да се посвете и добру техничку подршку пре свега добру интернет конекцију .  
       

Нема коментара:

Постави коментар