понедељак, 21. април 2014.

Лов у мутном


khttps://plus.google.com/u/0/115542426869709329822/posts

1. Ово је линк до мојих постова на Гугл+ мрежи. Хоћу да анализирам плеј-листу са јутјуб-а, али сам утврдила да не могу да је нађем у Менаџеру видео снимака. Ни трага ни гласа. Не знам како је нестала.Први снимак је био Право образовање је забрањено, други Промена парадигме и трећи Добре школе.
Не могу да се сетим зашто сам тај линк плеј-листе поставила на Гугл+, али је наишао на одобравање, па сам схватила да је добро што сам утрошила мало више времена на претраживање. Нисам хтела било какву плејлисту, него да има везе са свим овим што радимо. За ову анимацију Промена парадигме знам неколико година и од ње сам кренула. Било је ту још снимака, врло занимљивих, који сагледавају образовање из других углова, али нисам хтела да претерујем.
Нисам се баш снашла у формирању плеј-листе. Пратила сам упутство, али сам негде нешто прескочила, изгледа, па су се снимци појављивали, губили. Да нисам савладала ту апликацију доказује и чињеница да сада не могу да нађем, или је нестало. Свакако ћу поново то урадити, не због задатка, него зато што верујем у промену образовања, све сам више уверена да свако од нас може да допринесе тим променама. Овај филм: Право образовање је забрањено, како је мене одушевио, тако је још неке подстакао да коментаришу и одобре га. Ширићу сада где год могу такве садржаје, па ће неко да реагује. Верујем да ће интернет знатно допринети подизању свести човечанства, па је зато важно да се добре вести брзо шире.

2. Овај програм обуке бих препоручила свима који бар мало користе Гугл апликације (џимејл, јутјуб, гугл диск). Наставници, учитељи - обавезно! Почетници, који једва упале рачунар, не би могли да се снађу, нити да стигну да ураде задатке. Код мене у школи, сви који су почели да раде портфолио, не помишљају на рефлексију, само скупљају доказе, и то углавном папирне.

Нема коментара:

Постави коментар