четвртак, 17. април 2014.

Jесам ли напредовала?


Jесам ли напредовала?

           Свакако јесам.  Знам  и умем много више него што сам знала  и умела пре три недеље.
        Моји мотиви, као ни мотиви мојих колега нису били бодови, јер смо сви ми,  ту квоту одавно испунили. Наши унутрашњи мотиви за учење су "кривци"за наше присуство на обуци.
        Ова обука је унапредила све моје (наше) компетенције за рад у школи:
  1. К1 (за ужу стручну област) -пре свега јер ће ми напредна претрага олакшати да се упознам са најновијим истраживањима из психологије  педагогије  и других области које ме занимају, а наравно и моја информатичка знања су знатно унапређена.
  2. К2  (подучавање и учење) -и то превасходно упознавањем Гугл алата (из Гугл продавнице) а посебно препоручених Гугл алата за подстицање мисаоних процеса (овај избор ме је одушевио),
  3. К3 (подршка развоју личности ученика)- подсећање на Блума и Гарднера и опет Гугл алати.
  4. К4 (комуникација и сарадња)- коришћење мејла, сајтова, блогова, Гугл+профила... за комуникацију  и размену идеаја са колегама и ученицима.
       Ову обуку сам похађала на предлог директорке, а на своје задовољство. Желела сам да унапредим своју дигиталну писменост и унапредила сам је. Наставићу.
       Израда обележивача је колико сам видела представљала фрустрацију и проблем  и за много писменије од мене. Нико то није лако савладао. Стога мислим да би модераторке можда  могле мало да поједноставе и појасне инструкције за тај задатак.
      Генерално, ја сам уживала, помало се нервирала. Мој највећи проблем је био како да "убијем" свој сајт који је "из само њему знаних разлога" прешао у власништво моје драге колегинице (једним мојим кликом у тренутку смањене пажње). Али и то сам научила.

Нема коментара:

Постави коментар